ویندوز 11

مدت زیادی از عرضه ویندوز 11 نگذشته است با این وجود کاربران گزارش هایی از باگ های این ویندوز داده اند. در این مقاله مشکلات ویندوز 11 را بررسی خواهیم کرد.

مشکلات ویندوز 11

کم شدن سرعت SSD

طبق گزارش کاربران سرعت هارد ssd پس از نصب ویندوز 11 تا حدود زیادی کاهش یافته است. مایکروسافت برای حل این مشکل یک پچ منتشر کرده است اما نیاز است بصورت دستی این پچ را دانلود و اعمال کنید.

برای دانلود پچ اینجا کلیک کنید.

اشغال فضای زیاد توسط منوی استارت

در ویندوز 11 منوی استارت بصورت پیش فرض در وسط صفحه قرار می گیرد همچنین در مقایسه با ویندوز 10 آیکون های کمتری نشان می دهد.

کاهش سرعت اینترنت

اگر از ویندوز 11 استفاده می کنید و مشکل اینترنت دارید، مایکروسافت در آپدیت ویندوز این مشکل را برطرف کرده است. پس برای رفع این مشکل ویندوز خود را آپدیت کنید.

نصب وان درایو بصورت پیش فرض

ویندوز 11 بصورت خودکار وان درایو را نصب می کند. پس اگر فایلی را در فضای ابری ذخیره نمی‌کنید، در واقع نرم افزاری دارید که بدون کاربرد است و تنها فضای سیستم شما را اشغال کرده.

نوار وظیفه

در ویندوز 11 نمی توان نوار وظیفه را حرکت داد همچنین نمی توان اندازه آن را تغییر داد.

عدم وجود ویجت آب و هوا در نوار وظیفه

همه کاربران از این ویجت استفاده نمی کنند اما افرادی هم هستند که از طریق این ویجت آب وهوا را چک می کنند.

رایج ترین مشکلات ویندوز 11

عدم وجود حافظه کافی

ویندوز 11 به حداقل 64 گیگ حافظه نیاز دارد. اگر ویندوز هنگام نصب یا پس از آن دچار خطا شد حتما حافظه سیستم خود را چک کنید. برنامه های بی استفاده را پاک کنید و مجددا ویندوز را نصب کنید.

قابلیت سرچ در منو استارت ویندوز 11 وجود ندارد

برای حل این مشکل از کلیدهای ترکیبی Win + R استفاده کنید. در این حالت پنجره Run باز می شود، با باز کردن این پنجره می توانید مجددا در سرچ بار تایپ کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه‌ی تعمیرات و خرید موبایل، لپ تاپ، سخت افزار و… با ما  بصورت حضوری در شعبه تبریز یا آنلاین با کلیک بر روی لینک زیر در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *