برنامه برای آیفون 2022

اگر دنبال بهترین برنامه ها برای آیفون هستید با ما همراه باشید.

بهترین برنامه ها برای آیفون

اپلیکیشن Focus Keeper ( مدیریت زمان)

اگر هنگام کار یا مطالعه دچار حواس پرتی می شوید یا بدون توجه به زمان، بدون وقفه درگیر کار می شوید، بطوری که بدلیل خستگی زیاد نتوانید کار خود را به اتمام برسانید، این اپلیکیشن برای شما ساخته شده!!

این برنامه زمان استراحت، مطالعه و کار شما را مدیریت می کند.

برنامه مدیریت زمان آیفون

اپلیکیشن Khan Academy ( مهارت آموزی)

Khan Academy یکی از بهترین برنامه های آیفون است که صددرصد رایگان است و بهترین آموزش ها را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه شامل هزاران آموزش در زمینه های مختلف ریاضی، امور مالی، زبان، تاریخ، سیاست و… می باشد. با این برنامه مهارت جدید کسب کنید!

برنامه مهارت آموزی آیفون

Themify (تغییر آیکون)

اگر از ظاهر آیکون های خود خسته شده اید، حتما این برنامه را دانلود کنید. اکثر تم های این برنامه پولی هستند اما گزینه های رایگان هم برای استفاده وجود دارد.

تغییر آیکون آیفون

Swiftkey (کیبورد)

اگر به دنبال یک کیبورد جذاب برای آیفون خود می گردید این برنامه برای شما ساخته شده است. این کیبورد از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

از تجربه تایپ کردن در این کیبورد لذت خواهید برد.

کیبورد آیفون

اپلیکیشن Animatic (ساخت انیمیشن)

اگر شما هم عاشق ساخت انیمیشین هستید اما مهارت لازم را ندارید نگران نباشید!!  کار با Animatic بسیار ساده است و حی افراد مبتدی می توانند انیمیشن خلق کنند. البته این برنامه رایگان نیست و برای استفاده از این برنامه 10 دلار باید پرداخت کنید.

ساخت انیمیشن در آیفون

TV Time ( تماشای فیلم)

این اپلیکیشن آیفون برای علاقمندان به سریال و فیلم توصیه می شود. با نصب  TV Time می توانید فیلم های خود را طبقه بندی کنید. همچنین می توانید یک دسته بندی خاص برای سریال موردعلاقه خود ایجاد کنید. با انجام اینکار به محض انتشار قسمت جدید بلافاصله از آن مطلع خواهید شد.

برنامه برای آیفون

 

تعدادی از بهترین برنامه ها برای آیفون معرفی شد. اگر برنامه کاربردی دیگری میشناسید، در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه‌ی تعمیرات و خرید موبایل، لپ تاپ، سخت افزار و… با ما  بصورت حضوری در شعبه تبریز یا آنلاین با کلیک بر روی لینک زیر در ارتباط باشید.

تماس با ما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *