دانلود از یوتیوپ

امروزه تقریبا همه ی افراد از یوتیوپ استفاده میکنند. یوتیوپ یک پلتفرم اشتراک ویدیو است که تقریبا در هر موضوعی ویدیو دارد. با این وجود نمی توان مستقیما ویدیو ها را از یوتیوپ دانلود کرد. در این مقاله روش های دانلود از یوتیوپ را معرفی خواهیم کرد.

روش های دانلود از یوتیوپ

دانلود از یوتیوپ به کمک سایت

برای استفاده از سایت، لینک مدنظر خود را از یوتیوپ کپی کنید، سپس در کادر مشخص شده لینک را paste کنید.

YT5s.com:

سایت دانلود از یوتیوپ

Givefastlink:

سایت برای دانلود از یوتیوپ

Qdownloader:

دانلود به کمک سایت برای یوتیوپ

دانلود از یوتیوپ به کمک نرم افزار

TubeMate

با یک کلیک ساده ویدیوها را از یوتیوپ دانلود کنید. با این برنامه می توانید علاوه بر تماشای ویدیو موردنظر خود آن را با هر کیفیتی که خواستید دانلود کنید. بدلیل فیلتر بودن یوتیوپ در کشورمان، برای استفاده از این برنامه باید وی پی ان خود را روشن کنید.

برنامه TubeMate

Pure Tuber

Pure Tuber یکی از برنامه های عالی برای دانلود ویدیو از یوتیوپ می باشد. با این اپلیکیشن می تواند فایل های ویدیویی یوتیوپ را بدون تبلیغات تماشا کنید. همچنین با این برنامه می توانید ویدیو مدنظر خود با هرکیفیتی که خواستید دانلود کنید.

برنامه Pure Tuber

 Videoder

این برنامه رایگان اما دارای تبلیغات است. برای دانلود ویدیوهای یوتیوپ در اندروید، با استفاده از Videoder یوتیوب را باز کنید. با سرچ ویدیو مورد نظر می توانید به آسانی ویدیو را با کیفیت مدنظر خود دانلود کنید.

برنامه Videoder

Snaptube

دانلود ویدیو بااین برنامه بسیار آسان است. بعد از نصب برنامه اسنپ تیوپ روی گوشی اندرویدتان، لینک پست مدنظر خود را کپی کنید و در برنامه paste کنید. همچنین برای دانلود ویدیو مدنظرتان می توانید گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید و از لیست برنامه ها Snaptube را انتخاب کنید. به همین راحتی!!

 برنامه دانلود از یوتیوپ

 

دانلود با ربات تلگرام

  •  RemoteYoutubedl_bot@
  •  YouTubeV2DXBot@
  •  YproloaderBot@
  •  YtbDownBot@

برای کار با ربات، URL ویدیوی مورد نظر خود را برای ربات ها ارسال کنید. به همین آسانی!!

 

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه‌ی تعمیرات و خرید موبایل، لپ تاپ، سخت افزار و… با ما  بصورت حضوری در شعبه تبریز یا آنلاین با کلیک بر روی لینک زیر در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *