راگ فون

کمپانی ایسوس سری خاصی از گوشی های خود به نام  ایسوس راگ فون 6 بتمن ادیشن را معرفی کرد. این مدل به شکل المان های بتمن ساخته شده است. Asus ROG Phone 6 Batman Edition بدلیل ظاهری که دارد برای طرفدارن این قهرمان بسیار جذاب است.

ایسوس راگ فون 6 بتمنجعبه دستگاه یک کیف با طراحی بتمن است. درون جعبه راگ فون بتمن، خارج کننده سیم‌کارت با طرح بتمن،قاب محافظ  و بت سیگنال وجود دارد که با آن می‌توانید لوگوی بتمن را روی سطوح به نمایش درآورید.

علاوه بر طراحی المان بتمن بر روی پوسته گوشی، ازلایو والپیپر بتمن نیز در این فون استفاده شده است.

راگ فون بت من

قیمت راگ فون 6 بتمن

این گوشی شامل سه مدل است.

نسخه چینی با 8 گیگابایت رم با حافظه 128 گیگابایت باقیمت 107600 ین عرضه می شود.

مدل جهانی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه با قیمت 899 پوند / 999 یورو عرضه می شود.

مدل وی ای پی راگ فون با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه با قیمت 1099 پوند / 1299 یورو عرضه خواهد شد.

راگ فون

ایسوس همچنین دو نوع دیگر ROG Phone 6 را منتشر می کند که در 19 سپتامبر 2022 معرفی شدند که به نام ROG Phone 6D و ROG Phone 6D Ultimate شناخته می شوند. این تلفن‌ها دارای مشخصات سخت‌افزاری مشابه مدل‌های ROG Phone 6 هستند.

ROG Phone 6D Ultimate دارای یک دریچه هواکش متحرک در پشت گوشی است که باز می شود تا  اتلاف حرارت داخلی را نشان دهد. ASUS این ویژگی را به عنوان «یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته جدید که اجازه جریان هوا را بر خلاف راگ فون می‌دهد» ارائه می‌کند. بررسی‌های اولیه حدس می‌زند که این فلپ دریچه ممکن است همراه با Areoactive Cooler 6 که قرار است در طول بازی های سنگین استفاده شود، کار کند.

………………………………………………………………………………………………………………………………

جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه‌ی تعمیرات و خرید موبایل، لپ تاپ، سخت افزار و… با ما  بصورت حضوری در شعبه تبریز یا آنلاین با کلیک بر روی لینک زیر در ارتباط باشید.

تماس با ما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *