تفاوت ویندوز اصلی با کرک شده

اگر از ویندور کرک شده استفاده می کنید، تا بحال برایتان سوال پیش آمده که چه تفاوتی با ویندوز اورجینال دارد؟ همه با ویندوز آشنایی دارند اما وقتی بحث از کپی بودن و اورجینال بودن می شود کمتر کسی تفاوت بین این دو مورد را میداند. در این مقاله تفاوت ویندوز کرک شده با اورجینال را بررسی خواهیم کرد.

تفاوت ویندوز کرک شده با اورجینال

بطور کلی میتوان گفت تفاوتی بین نسخه اورجینال و کرک شده از لحاظ عملکرد وجود ندارد پس اگر فروشنده ای ادعا کرد که نسخه اصلی امکانات بیشتری دارد در واقع به شما اطلاعات غلط می دهد.

با این حال نسخه اورجینال نسبت به کرک شده مزایایی دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

امنیت

کرک توسط هکرها به وسیله ی نرم افزارهایی مانند Windows Activator و Re-loader و … انجام می شود. این کرک ها دارای حفره امنیتی هستند و هکرها می توانند به سیستم شما دسترسی داشته باشند.

آنتی ویروس

آنتی ویروس در نسخه کرک شده به خوبی کار نمی کند.

پیام Activate Windows

اگر از ویندوز کرک شده استفاده می کنید احتمالا پیام را دریافت کرده اید. گاهی نسخه‌های کرک شده ویندوز به حالت غیرفعال بر میگردند و کاربر با پیام Activate Windows مواجه می‌شود. اگر پس از 180 روز بعد از دریافت پیام، ویندوز خود را فعال نکنید، سیستم از دسترستان خارج خواهد شد!!!

رعایت کپی رایت 

اگر به دلایلی به یک کشور خارجی سفر کنید، در صورت لو رفتن استفاده از نسخه کرک شده و غیرقاونی مجازات سنگینی دریافت خواهید کرد.

دریافت آپدیت

کاربران نسخه کرک برخلاف اورجینال بروزرسانی ها را خیلی دیرتر دریافت می کنند که این اتفاق بر روی سرعت سیستم تاثیر دارد.

ویندوز اورجینال بدون پرداخت هزینه

برای نصب ویندوز اورجینال به صورت مستقیم از سایت ماکروسافت از لینک زیر استفاده کنید:

www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

در هنگام نصب گزینه I don’t have a product key را انتخاب کنید.

بااین روش  180 روز می تونید از نسخه اورجینال بصورت رایگان استفاده کنید.

خرید ویندوز اورجینال و قانونی

میتوانید با خرید سی دی با شماره کاربری (لایسنس) از خدمات ماکروسافت بهره مند شوید. همچنین میتوانید نسخه اورجینال را از طریق لینک زیر خریداری کنید.

www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

روش دوم خرید بصورت مجازی از سایت ماکروسافت می باشد. برای خرید نیاز به کارت بین المللی دارید. از آنجایی افراد کمی کارت بانکی بین المللی دارند، می توانید از سایت های معتبر داخلی با پرداخت هزینه اقدام به دانلود ویندوز کنید.

در صورتی که برای نصب ویندوز دچار مشکل شده اید و نیاز به راهنمایی دارید، متخصصان ما در راینوتک آمده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *